Aktualizacja łączy bez potwierdzania
DOTYCZY WERSJI OFFICE XP LUB ZOBACZ FILM DLA NOWSZYCH WERSJI EXCELA
- klikamy na nasz skrót do programu na Pulpicie
- pojawia się standardowe okienko z prośbą o Aktualizację (fot.1)
- pojawia się okienko LICENCJA
- klikamy OK i okienko znika (fot.2)
fot.2
- przechodzimy do paska Narzędzia na górnej belce i klikamy w niego (fot.3)
fot.3
- po rozwinięciu Menu Narzędzia klikamy w Opcje (fot.4)
- pojawia się Menu z wieloma zakładkami
- wybieramy zakładkę Edycja (fot.5)
fot.5
- na zakładce Edycja odhaczamy, czyli to okienko musi być puste, bez ptaszka, napis “Pytaj przy automatycznym aktualizowaniu łączy” i klikamy OK (fot.6)
fot.6
- gdy okienko zniknie, klikamy na Zapisz i wychodzimy z Programu
- po ponownym uruchomieniu aplikacji, okienko z prośbą o Aktualizację nie będzie się już pojawiało, a Aktualizacja będzie odbywała się w tle